Verkkokaupan toimitus- ja maksutavat
-
Onnistuneesta tilauksesta saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Toimitustavasta riippuen tuotteen toimitusaika on 1–4 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen, postin viivästymisen tai esimerkiksi juhlapyhien aiheuttamasta postin ruuhkautumisen viivästyksistä.
Ensisijaisesti suosimme tuotteen noutoa palvelupisteeltämme Maskusta (Maskuntie 226, Masku), jolloin asiakas saa tarvittaessa ilmaisen opastuksen (max 15min.) ostamansa tuotteen käyttöön.
Maksaminen
-
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Palautusehdot ja ongelmatilanteet
-
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalajin mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa olevia tuotteita. Halutessasi palauttaa tuotteen, toimi näin.
1. Palautusta varten lähetä meille sähköpostitse tieto tilauksesta (esimerkiksi tilausvahvistus), mahdollinen syy palautukselle. Maksu palautetaan sille maksutavalle, mitä asiakas on käyttänyt. Lähetämme sinulle tarvittavat tiedot paketin ilmaiseen palautukseen. Jos tuote on viallinen niin ilmoitathan virheestä meille palautuksen yhteydessä.
2. Pakkaa tuote huolellisesti. Jos olet ehtinyt hävittää alkuperäisen pakkauslaatikon voit myös käyttää muuta vastaavaa pakkausta.
3. Liitä pakettiin palautuskoodi ja vie se johonkin sähköpostissa mainittuun toimituspisteeseen.
4. Palautamme tuotteesta maksamasi hinnan heti kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksen. Mahdollisia toimituskuluja ei hyvitetä.
Maskuntie 226
MASKU
050 470 2660
info@fysiopisteaxoni.fi
-
Ma – Pe
8 .00 – 18.00
-
La – Su
Suljettu
© Fysiopiste Axoni